מסורבי משכנתא? אל תאבדו תקווה!

מסורבי משכנתא? אל תאבדו תקווה! רכישת דירה היא חלום עבור רבים מאיתנו. אולם, עבור חלק מהאנשים, חלום זה עלול להפוך לסיוט כאשר הם נתקלים בסירוב לקבלת משכנתא מהבנק.

הסיבות לסירוב לקבלת משכנתא יכולות להיות מגוונות:

  • היסטוריית אשראי בעייתית: היסטוריית אשראי שלילית, כגון אי עמידה בהחזרי הלוואות או צ'קים חוזרים, עלולה להוביל לסירוב לקבלת משכנתא.
  • היעדר הכנסה קבועה: עבודה זמנית או הכנסה נמוכה יחסית עלולים להוות גורם סיכון עבור הבנק, ולכן הוא עשוי לסרב להעניק לכם משכנתא.
  • חוב גבוה: יחס חוב להכנסה גבוה עשוי להוביל לסירוב לקבלת משכנתא, כיוון שהבנק חושש שלא תוכלו לעמוד בהחזרים.
  • סיבות נוספות: קיימות סיבות נוספות שעשויות להוביל לסירוב לקבלת משכנתא, כגון חוסר בשיתוף פעולה עם הבנק או בעיות בירוקרטיות.

מה עושים כאשר נדחים והופכים למסורבי משכנתא?

חשוב לדעת שגם אם נדחיתם על ידי הבנק, עדיין יש לכם אפשרויות לרכוש דירה.

שיחה עם יועץ משכנתאות מוסמך - בחינם וללא התחייבות!

🠟 השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם מייד 🠟

להלן מספר צעדים שתוכלו לנקוט:

  • פנו למומחים של משכנתא כחול לבן: יועץ משכנתאות מקצועי יוכל לסייע לכם, מסורבי המשכנתא – להבין את הסיבות לסירוב, ולמצוא פתרונות יצירתיים למימון רכישת הדירה. כמו למשל מימון חוץ בנקאי שבד"כ יכול להקל על הבירוקרטיה אך זה בא על חשבון ריביות גבוהות יותר.
  • שיפור היסטוריית האשראי: במידה ויש לכם היסטוריית אשראי בעייתית, תוכלו לנסות לשפר אותה באמצעות תשלום חובות קיימים וניהול אחראי של האשראי שלכם. דבר זה דורש הכנה מוקדמת טרם ביצוע העסקה, האידיאל הוא שנה שלמה ורצופה נטולת בעיות אשראי, החזרים וכד'.
  • הגשת בקשה למשכנתא בבנק אחר: ייתכן שבנק אחר יהיה מוכן להעניק לכם משכנתא, גם אם נדחיתם על ידי הבנק הראשון. זה קורה לעיתים ותלוי גם בתנאים הבסיסיים שכל בנק מציב באופן כללי ובאופן פרטני לאחר בחינת התיק.
  • בחינת אפשרויות מימון חלופיות למסורבי משכנתא: קיימות אפשרויות מימון חלופיות למשכנתא, כגון הלוואה חוץ בנקאית או משכנתא ממשלתית.

חשוב לזכור:

  • אל תתייאשו! גם אם נדחיתם על ידי הבנק, עדיין יש לכם אפשרויות לרכוש דירה. לא פעם חילצנו מסורבי משכנתא ממקרים חריגים ויוצאי דופן, כשהאור לא ממש היה נראה באופק.
  • פנו לייעוץ מקצועי: יועץ משכנתאות מקצועי ובעל ניסיון, של משכנתא כחול לבן. היועצים שלנו יודעים באמצעות רשת קשרים ענפה ויכולת יצירתית לפתרון בעיות והתגברות על אתגרים. לסייע לכם להבין את הסיבות לסירוב המשכנתא ולמצוא פתרונות יצירתיים למימון רכישת הדירה.
  • אל תתביישו לבקש עזרה: קיימות עמותות וגופים רבים המסייעים ל"מסורבי משכנתא" וזו גם אחת מהדרכים שאפשר להסתייע בהן בעת הצורך ובמידה ועומדים בתנאים הרלוונטיים.

משכנתא כחול לבן – הדרך שלכם לרכוש דירה גם אם אתם מסורבי משכנתא!

צוות משכנתא כחול לבן מורכב מיועצי משכנתאות מנוסים ומוכרים, בעלי ידע נרחב בשוק המשכנתאות. אנו נדאג להבין את הסיבות לסירוב שלכם, ולמצוא פתרונות יצירתיים המאפשרים לכם לרכוש דירה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לשיחת ייעוץ בחינם וללא התחייבות. השאירו פרטים או חייגו ונדאג להוציא אתכם מהסירוב אל החיוב!

שיחה עם יועץ משכנתאות מוסמך - בחינם וללא התחייבות!

🠟 השאירו פרטים בטופס ואנו נחזור אליכם מייד 🠟